domingo, 31 de julio de 2011

PLANETA LARES de Daniela Feixas. Teatre Familiar

"Aquest és un missatge per qui el vulgui escoltar: Em dic Lara, tinc 12 anys i soc habitant del planeta Terra; tot i que estic convençuda que vaig venir a petar aquí per casualitat; vull dir que no soc una terrícola, encara que el meu aspecte és absolutament normal; normal entre cometes, vull dir que és normal des d'una perspectiva terricola."
Avui la Lara fa dotze anys. Convençuda que ella no és terricola ha decidit tornar a casa, al Planeta Lares, la vida a la terra no l'acaba de convencer ja que tot i ser un planeta super habitat, ella, sovint, se sent molt sola. Li demana a la seva mare que l'acompanyi; però la seva mare és una "Super Woman" amb una agenda tan plena d'activitats que no te temps per passar amb la seva filla. Està tan ocupada que fins i tot havia oblidat que avui era l'aniversari de la Lara.
L'obra ens presenta un viatge de la mare per diferents "nivells" d'una botiga on anirà descobrint que és el que veritablement desitja la seva filla. De la mateixa manera que el Petit Príncep viatja pels planetes per descobrir-se a ell mateix, Daniela Feixas ens mostra una viatge a l'interior de les persones adultes per recuperar l'interior de les persones més petites. Un viatge màgic magnificament dirigit per Joan M Segura.

No hay comentarios: